Donnerstag, 27. September 2007

Piekna pora - jesien

Elias Cannetti : Pogardzają toba, bo się kryjesz .Pogardzaliby mniej ,
gdybyś pozostał przy pysze .

( : Elias Canetti Tajemne serce zegara (str.150)

Wydawnictwo Fundacja Pogranicze 2007)

Najwyraźniej tej jesieni ruszyłem się nieco na zewnątrz : dziś nawet leząc w niezbyt dobrym stanie po intensywnej lekturze Wilka Stepowego Hermanna Hesse - prawie dziesieć godzin - uczyniłem dalszy krok w mojej transformacji
.Przez telefon komórkowy -
najskromniejszy chyba model Nokii -
 udało się założyć ten blog Karczówka.
Mój następny krok do KSIĘGI
gdzie wchodzę kilkoma ścieżkami

 - wiem , jestem na dalekich peryferiach-
 ale czy z Ziemią jest inaczej ?

Mam  ważne zadanie - i potrzeba mi tego kontaktu, aby KOMUŚ  kiedyś przekazać te notatki - calkiem prywatne lecz naznaczone faktami -
 w tym i podstawowym , ze Karczóowka
istnieje naprawde - przy tym - ja tez .byłem naprawdę.

Szukalem dzis takiej możliwości , żeby nie mając nic innego
 jak tylko moją Nokię
 mieć taki choć dostęp do sieci.

Sadzę, że nie mam zbyt dużo czasu -
aby się rozpisywać - bo punkt 20...rozpoczyna się
 u nas modlitewne czuwanie
 i moja nieobecność -
byłaby latwo spostrzeżona.

Moja ktoraś już lektura j ksiażki Hesse Hermanna - jest dziś wielkim przeżyciem ,
wydaje się ,ze wreszcie zrozumiałem przesłanie autora-
 jak można najlepiej.
Nie bez znaczenia jest tez ,ze czytalis=śmy tę ksiazkę we dwóch : miałem doskonałego lektora.

Moje dalsze zapisy chyba będą krótsze -
 przez telefon istnieje limit znaków .

Ta okoliczność nie jest istotna jak sadzę .
Będę  dzis moje .czuwanie poświęcał prośbom o pokorę i powściągliwość.

Modlitwa jest dla mnie teraz najważniejsza .
To zapoznany , a jednak potężny środek.
Prawdziwa terapia.
 FAKT
    
 Copyright © 2010 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved  
.

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite