Mittwoch, 23. Januar 2019

"Pascal Ater..." to fikcja!

"Pascal Alter" to nazwa Przedsięwzięcia które zacząłem tworzyć w lipcu 2005 w Kielcach (PL)
Dwa lata potem wplątano mine w to na Blogger, zaczęło się od adresu e-mail ; potem od blogów.
Pierwszy mój adres na Gmail to;
 andrzej.czerwinski22@gmail.com
..
Tak krok po kroku, rok po roku wciągano mnie w fikcję z premedytacją.
Ale w jakim celu?
..
Domyślam się ,ale z ostrożności procesowej - nie będę tutaj dywagował.

Andrzej Antoni Czerwiński
25 - 001 Kielce 1
Box 332

Kielce, 24 stycznia 2019


Dziś dopiero ruraj zajrzałem; otóż przywrócono mi rolę admi bloga,
- na jak długo?
Wiekie dzięki i zato, choć zdaję sobie sprawę, że bez ureguowania
sytuacji prawnej   - tak naprawdę - teraz widzę, że nie ma to sensu.

Andrzej A. Czerwińśki

Kielce, 5 stycznia 2020


   Copyright © 2019 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved  

1 Kommentare:

Am/um 27. Januar 2019 um 03:53 , Blogger Andrzej Antoni Czerwiński meinte...

W "profilu" tutaj uporczywie podtrzymuje się fikcję "Pascal Alter" - jak też w ustawieniu "administratora " bloga.
Przecież nieprzypadkowo.
Podejrzewam, że pod tą ksywa "pascal alter"
w którą nie wrobiono zostałem niebagatelnie oszukany.

Kielce, 27 stycznia 2019 - 12:53

 

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite