Dienstag, 16. Oktober 2007

Jaki piekny dzien - 16 pazdziernika !

Phil Bosmans : Milosc sprawia codziennie cuda
Sen o sercu
Jakis swiat,
jakis kraj
z ludzka twarza ,
z obliczem milosci .
Quelle :Phil Bosmans Milosc sprawia codziennie cuda
Warszawa 1996
Wydawnictwo Salezjanskie(str.85)
Dzisiaj nad Karczowka - nie ma ani chmurki ! Ale takze ,nad calymi Kielcami i daleko tez ani jednej nie wypatrzylem .Wiem dokladnie , bo bylem na tej wiekszej naszej wiezy : widoki sa tam jak z samolotu , tylko troche chlodno na medytacje - no i mimo Bozej Laski ,nieswojo sie czuje , tak wysoko .To wlazenie na wieze , to moja slabosc - jedna z kilku tutaj tajemnica - ale teraz dochodzi ta jeszcze , ze tylko czatuje jak Rektor Przewielebny gdzies pojedzie i ciagne do Kancelarii , ja grzeszny daje sie porwac w te wirtualna chmure i tam sie zupelnie zamieniam ,nie istnieje nic wokol , ani ja ,ani czas ! Teraz jednak uwazam , bo tutaj sie boje - mam inne prace do wykonania niz to co robie w tej chwili .Mam napisac wazne pismo a raczej konspekt do wystapienia wieczorem przed modlitwa wieczorna , a juz po kolacji , czyli w refektarzu , bo to przeciez 29.rocznica
powolania naszego Umilowanego Ojca Swietego na Stolice Piotrowa - i wszyscy oczekujemy na te radosna wiesc z Watykanu - ktora jednak nas zaskoczy choc tak jej oczekujemy !
Dlatego wszystko tu jest dzis tak uroczyste , tak inne - a swieze kwiaty przed Tablica Jana Pawla dobieralismy starannie - bo bylo ich tyle ,ze nie wiadomo ktore piekniejsze !
Nawet pogoda ,ta zmiennosc najbardziej niepewna - tak sie dostosowala - ja wiem Pani Boze ,ze nie zajmujesz sie takimi drobiazgami - a jednak sie ciesze , bo sie o to bardzo modlilem - i widze w tym jakis znak tez dla mnie grzesznego , ze mamy te cudowna polska jesien - jakby na zamowienie - na ten Wielki Dzien .
Koncze juz przecie , bo musze sie zajac tym , co wazniejsze !


FAKT
 Copyright © 2010 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved  

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite