Sonntag, 10. Februar 2008

Niedziela czy poniedziałek?

Na Karczówce jest z pewnością poniedziałek:5.28 . Jak jest ale w
czasie pacyficznym? Oczywiście : niedziela, wieczór. Obudził mnie po
piątej nie sen jakiś,lecz SMS Siostry E. Cecylii: Śpisz sobie smacznie
Mój Śpiochu Miły, a ja już spakowana i gotowa do drogi. Jadę na kilka
dni do Poznania,a potem jak wiesz na to sympozjum w Padeborn. Już
teraz mi żal naszych SMS bo nie wiem jakie koszty. Pewnie nie
odżałujesz tak łatwo,ale już teraz proszę Cię Mój Drogi - może
rozespany, a może śpiący :-) - nie żałuj dla Twojej E. Cecy SMS także
tam: to tylko pięć dni ! Jeśli śpisz,to życzę miłych snów nad
ranem;-). Jeśli nie śpisz to mówię : dzień dobry, Miłego dnia, miłego
tygodnia, i nie zapominaj o mnie!:-):-):-) ! , TAKA jest właśnie moja
E. Cecy ! Miałem wysłać zaraz SMS,ale wyślę go później. Po co miałaby
się martwić,że mnie obudziła,albo wiedzieć,że czasem nie wyłączam na
noc Nokii, no po co? Zaczełyby się nocne SMS, a nocne marzenia
wzięłyby w nich udział, i po co? Boję się tego,bo przecież noc ma
swoje prawa i cierpię nie raz,ach Cecy,gdybyś wszystko wiedziała !
Może byś odwróciła się,zamilkła? - Tylko nie to, tylko nie obawiaj się
mnie , ani siebie - we snach i tak jesteśmy razem na Naszej łące,
nikogo nie krzywdzimy,ani grozimy ani straszymy:jak dwoje dzieci
zbieramy kwiaty i ganiamy motyle. Boję się jednak SMS od Ciebie w
nocy, bo jakbym wtedy odpowiedział? Czy byłby to grzech,czy tylko ..-
no co? Czy to w ogóle byłby grzech, gdybym Ci wtedy odpisał jak bardzo
Cię brakuje, na codzień i na... Co to jest grzech , Cecy- nie patrzmy
liturgicznie,ale tak po ludzku i potocznie. Powiedziałbym Cecy, że
grzech, to krzywda jaką się komuś wyrządza,nie jakieś urojenie,ale
prawdziwy ból jaki się sprawia innym.. Czy Nasza łąka, kogoś krzywdzi?
Spytałbym Cię wtedy Cecy , jaki sens mają nasze wyrzeczenia, jeśli to
czego się teraz wyrzekamy jest piękne i ludzkie i nikogo nie krzywdzi
więc nie może być grzechem,bo NIC nie może być jednocześnie dobre i
złe,piękne i nie, ani niedzielą i poniedziałkiem,ani wrogością i ..
Ach Cecy,moja!


FAKT
 Copyright © 2010 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved       

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite