Mittwoch, 20. Februar 2008

Mania Sieci

Leżę i ledwo dyszę,bo i mnie wzięło już wczoraj. Wcale nie
narzekam,łykam Aspirin C,trochę czytam tę książkę Hessego Wanderer -
którą zdobyłem,aby trochę podciągnąć się u Cecy - ale mnie wciągnęła !
, choćem naprawdę chory. Zresztą, ja bodaj ostatni zachorowałem. Więc
pojawiły się tu Siostry z Mielczarskiego, żeby nas pielęgnować , i
zaraz zrobiło się tu inaczej. Jaśniej,weselej i jakoś mi raźniej,jak
slyszałem w dzień kobiece głosy,nawet śmiech i ciche nucenie. Jak
sądze,nie tylko dla mnie to miłe, bo nawet przypuszczam, że niektórzy
specjalnie zachorowali,żeby być doglądani przez te istoty. Jak
wytłumaczyć inaczej Księdza Teologa? Przyszedł wczoraj ze spaceru po
Karczówce punktualnie na obiad, bo z uwagi na wiek , ma dyspense od
Rektora Przewielebnego i nie pości wcale!,Całkiem rześki i wesoły. Jak
zobaczył Siostry- są cztery!,to zaraz na kolację zachorował. Spotkał
go zawód jakiś,bo przyniosła mu kolacje sama Przeorysza,która akurat
zajrzała na inspekcje,i obiecała,że będzie go kurować przez całą
chorobę. Byłoby więc Sióstr pięć? No,no - komfortowo. Mnie to
oczywiście ten aspekt nie obchodzi. Mam o kim myśleć,a nawet i
tęsknić. Mam tu Siostrę Cecy,na tle jakby fontanny!,a w tle jakiś
pałac-piękne! Aż zajęczała moja Nokia,ale przyjęła. Jak byłem w sobotę
w Erze,to poprosiłem o ..doprowadzenie internetu do komórki. Bardzo
mili,zaraz coś tam do niej wklepali i..mam prawdziwy internet
komórkowy,jakiś Blue..coś tam. Wczoraj sprawili mi niespodziankę:
przysłali mi jakiś program wraz z komendą do instalacji. Co uczyniłem
i w drugim miejscu,pojawiła się moja poczta na Gmailu ! Co zaraz
spróbowałem posłać e-maila do Cecy i notatkę do mojego drugiego
Notatnika jaki prowadzę w ten sposób,ale był problem bo pomyliłem
adresy i wysłałem tutaj. Ten gmail jest lepszy,bo z komórki mogę
wysłać 2000 znaków ! Teraz mam właśnie wielką pokusę,żeby..mailować.
Na szczęście kciuk mi już ustaje, a drugą ręką nie potrafię. Czy ja
nie zwariowałem,czy nie grzeszę z tą manią Sieci? Jesteś TAM Święty
Wincenty? Poradź,pomóż i ..bądź. Amen.

FAKT
 
 Copyright © 2010 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved  


0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite