Donnerstag, 14. Februar 2008

Walentynki, SMS i ..

Polnoc minela nad Karczowka spokojnie ; wiec tu prawie pol godziny jest piatek. Ale w czasie pacyficznym
trwaja Walentynki ! . Prawde mowiac , to nie tylko ja zauwazylem, ze to dzis ,: juz rano ok.osmej otrzymalem MMS pieknego - wlasnie z..serduszkiem!Tylko od kogo? Wlasnie ,ze nie wiedzialem tego , od kogo - ale podziekowalem SMS za pamiec i piekny obrazek , zawsze przeciez aktualny. Kilka godzin nad tym myslalem wykonujac normalne czynnosci i dopiero poznym popoludniem wyslalem SMS do Poznania :
Droga Siostro E. Cecy, bardzo dziekuje za tyle wiadomosci i ciesze sie , ze tak pieknie poszlo w Krakowie . Trzymam kciuki za Sympozjum w Padeborn - po prostu piekne miasto.Bede wdzieczny jakbys przyslala Droga Cecy kilka zdjec e-mailem : jesli potrafisz :). Podobno jest to mozliwe. Ja niestety nie umiem takich rzeczy robic,
troche szkoda , bo poslalbym dzis i Tobie Walentynke : ale naprawde nie potrafie :).
Troche zartobliwie , a troche serio to pizse: pierwszy raz podoba sie ten zwyczaj takze Twojemu :)
Droga Cecy,
Na co zaraz dostalem odpowiedz :
Nareszcie ! Domysliles sie na co czekalam caly dzien:).Czy przyszlo Ci cos moze...? To ode mnie ,teraz sie przyznaje zebys nie myslal ,ze masz takie powodzenie Moj Drogi ;). Na swojej Nokii nie umialam tegozrobic :).
To z komorki Mamy , - bardzo serdecznie Cie pozdrawia - ale ja o wiele serdeczniej ,);)
--------------------
Taka jest Moja Siostra Cecy ; ale jaka szybka odpowiedz ! Jednak szkoda ,ze nic wiecej nie napisala , przy tej okazji. Wczoraj poslalem dlugiego SMS z nawiazaniem do Hymnu Milosci Sw. Pawla Apostola - ale nie dostalem odpowiedzi - czy tez ...Jalzez nie ! Przeciez ten MMS walentynkowy - to jest wlasnie odpowiedz. .
Jakiz ja jestem ciemny i niepomyslny ! Gdyby nie ta pora , to bym zaraz polecial do Kaplicy Sw.Barbary
i dziekowal na kolanach . Jak sie nie domyslilem - choc ciagle, to wracalo. Pewnie dlatego , ze oczekiwalem SMS slownego , jakiejs slownej - moze wierszuowanej , moze zartobliwej - a przeciez deklaracji.
Och ja naiwny - Kobuiety dzialaja inaczej - mozesz mowic dlugo , a odpowiedzia bedzie
usmiech,,albo MMS ! Ktory wiecej znaczy niz slowa! Przypomnialo sie to chinskie powiedzenie , ze obraz wiecej znaczy niz tysiac slow - to bardzo madre i stare powiedzenie.Jakie prawdziwe !
--------------------------------------------
Juz minela pierwsza w nocy na Karczowce. Jednak w czasie pacyficznym Walentynki trwaja w najlepsze.
Pochodzilem troche po Kancelarii, ale nie zdecydowalem sie, zeby isc do klauzy po moj modlitewnik - co tam pisze Ks.Piotr o Sw.Walentym? Troche pamietam , bardzo niewiele pisze i nie w tym kontekscie , ktory mnie teraz interesuje. Moj Boze , ale czy ja nie zwariowalem ?
----------------------------------------------
Naprawde , pomodlilem sie - i zaraz mi przeszlo. W nocy nie mozna pisac - nawet notatnika..tym bardziej notatnika.. ach Swiety Wincenty ! Tylko mnie nie opuszczaj , prosze. Amen.


FAKT
  Copyright © 2010 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved  

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite