Freitag, 22. Februar 2008

Paderborn,jakie piękne miasto,

Siostra Cecy przysłała po południu pełno zdjęć z Paderborn. Oglądałem z
godzinę w Kancelarii,ale zmarzłem jeszcze bardziej niż wczoraj.
Najbardziej podobał się Uni i Park,ale Ratusz też, i jakieś pałace a
nawet dworzec jakiś,ale może to z Bielefeld? Później byłem u brata
Kaliksta,ale bardzo jeszcze słaby,ledwo mówi- jednak oczy mu błyszczą
jakoś tak- i twarz zarośnięta,może powinienem zaoferować pomoc?
Siostry poszły do siebie,kochane istoty,tak o nas dbają! Poszły
dopiero ok. 22.taki kawał na piechotę,najpierw z naszej Karczówki,a
potem w dół Karczówkowską -dobry kilometr. Co za wstyd,był nawet
samochód,ale nikt się nie odważył. Co się z nami dzieje w tym
chorowaniu. Wstyd! Teraz już jestem u siebie i operuję na
Nokii,oglądam te zdjęcia z Paderborn i dziubdziam
notatki.Padeborn,piękności miasto, fakt. Siostra Cecy, tak sprytnie te
zdjęcia pomieszała, że nie wiem,które zrobiła sama-bo część na pewno z
jakiego albumu. Skąd by takie kwiaty się wzięły tropikalne i drzewa
liściaste- w lutym? To niemożliwe,nawet tam. Jeszcze ten komentarz
Cecy, te ach ! i och ! - a nawet uwagi: "najchętniej bym została".
Pewnie,żeby słuchać na Uni wykładów profesora Drewermanna- a Kraków? A
Poznań i mama, a Karczówka i Rektor Przewielebny?..a ja? Ach Cecy! Nie
tak łatwo od nas się uwolnisz,nawet dla tego Paderbornu, zaraz,ale jak
to się nazywa naprawdę to miasto? Wczoraj pisała "Parderborn",dziś
wróciła do Padeborn,tak jak na samym początku historii z tym
Sympozjum niby religijnym, a przecież jakby nie-religijnym,albo
nawet..och Cecy,Cecy i po co tam jechałaś? Jeszcze te dwie "grube
księgi z dedykacją Autora , samego Professora Eugene Drewermanna..."-
oj, słabo mi się aż zrobiło- gdy pomyślałem, że może on jest i wybitny
autor,profesor a nawet i myśliciel - a co z tego, jeśli i heretyk?
Znów mi słabo, znów mi źle, tak się boję o moją Cecy , siostrę
wspaniałą i jedyną dla której, dla której..dałbym..ale co ja mam? Co?
-"dałbym siebie" - prawie usłyszałem te słowa, wyraźnie i głośno. Kto
powiedział,kto? Sam powiedziałem!ale to on,on!



 Copyright © 2010 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved  

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite