Sonntag, 2. Mai 2010

Powroty




























Minęły dwa lata.
Tyle się tutaj zmieniło; inny Rektor, inne porządki..
..co się tu stało?
..jedni po prostu wyjechali, inni gdzieś poznikali - pozostał jeden-dwóch - ale co dalej?
..straciłem kontakt z A. - podobno studiuje w Krakowie.
..wobec faktów jestem bezradny.
..powierzyli mi tyle swoich spraw i nie wiem co z tym począć..
..
Nawet do Kaplicy św.Barbary nie mogę wejśc; zakratowane; ołtarz ustawili inaczej; ze ściany wschodniej na południową; kto się tam modli, jest tyłem do ołtarza głównego, do świętego sakramentu..
..wystarczyło dwa latjavascript:void(0)a..
..
..ale blog ocalał - mam do niego klucze - co teraz?


  Copyright © 2010 by Andrzej Antoni Czerwiński Kielce.  All rights reserved  








Posted by Picasa

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite